BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 23, 2009

i'll be leaving home....again~

Jadi,cuti semingguku kian tiba penghujungnya...esok aku perlu kembali ke UM...THE FIGHT MUST GO ON!!hehehe...jadi,adakah cuti seminggu ini dimanfaatkan dengan baik??
HMM...boleh dikatakan agak baik....walaupun aku sangat sedikit menyentuh buku MINNANONIHONGO..(dh rr test isnin nie,mampus aku!)..tp,kalo dh b'amal dengan ilmu..insyaallah aku mesti ley buat test 2 dgn elok...(mmg falsafah aku drpd zaman skola cam2)...

so,apa yg telah aku buat seminggu nie??well,tgk bola like usual(damn!MU won the EPL again..courtesy of MY gunner's help..)..baca JEPUN ckit2...on9 malam2....tgk tv banyak2...gemukkan badan lagi(hehehe..satu kewajipan)...habiskan medical check-up(susah tol,ulang alik SJMC an Klinik Shah Alam walhal bole je stel smua kat sjmc..)and meeting me ol' SMAP fwenz!

Ari ISnin(GETSUYOUBI) hingga JUMAat(KINYOUBI)...abiskan medical cek-up...(thanx papa an mama 4 helping me with the JPA form)..ksian bapa aku..asyik nk kna ulang-alik je from SUbang 2 S.ALAM..bnyk ari keje die kna potong..haih~

ari ahad(NICHIYOUBI)..men tenis ngan luqman..bapak noob rr kitaorg....(siot tol...camne die bole kalakan aku..haha)penat siut...ye rr..4 bulan x men paper...kaki pun stat cramp...balek2 mula rr emo x tentu pasal...penat gile..haha..(padahal men satu set je)...tp best gak rr...lama x jumpa...lpas nie mmg susa nk jumpa die lagi...xpun aku suru die dtg men kat UM haha..

ari rabu(tsuiyoubi)..ptg2 aku g tgk wolverine kat sunway ngan acap an faiz...best gak rr...g pusing2 sunway 2..haha...malam2 lak lpak2 kat seks.18 s.alam ngan kawan2 smap intec...lama gile lpak ngan mereka...

so...anyway anyhow...nothing much to be said of from my supposely precious 1 week holiday..after this,there will be absolutely no more FOOLING around and plenty of HARDWORK!!2 tahun lagi...lpas 2..god's willing..aku akan g jepun....hmm....apa2pun AI-kris allen menang(as expected...walopon aku was rooting for adam..tp adam nye 'gayness' cost him the iDoL CRown..).tp sah2 adam akan jd bigger star than kris...AF pun dh abess...hafiz mnang(like i care???hahaha)...apalagi nk boh kat sini,semakin bnyk kes bunuh lak....smakin bnyk lak citer pasal beseswa JPA..hmm...Perak nye kes x abess2 lagi...

So,what's left to be said??well..this monday my journey to japan truly begins...cometh the hour,cometh the man(apa kena mengena??haha..)aku hope aku akan berubah jd insan yg lebey bek kat um...INSYAALLAH....

0 comments: